Ekonomia współdzielenia jako alternatywny model biznesowy.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachÄ™cić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź usÅ‚ugami. W jaki sposób siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek z reguÅ‚y majÄ… zakres informacyjny – to naturalnie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać również funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – czasem sÄ… w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. PoÅ‚Ä…czone jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w nastÄ™pnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidÅ‚owo jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Na dodatek reklama może posiadać funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już w szeregu przypadków siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.