Ekonomia współdzielenia jako alternatywny model biznesowy.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usługach. Na dodatek reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.