Ekonomia behawioralna: jak ludzkie zachowania wpływają na gospodarkę.

Ekonomia współdzielenia jako alternatywny model biznesowy.

Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wtedy prawidłowo jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usługach. Na dodatek reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już w szeregu przypadków się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.

1. Zobacz stronę

2. Pobierz teraz

3. FAQ

4. FAQ

5. Wejdź

Categories: Blog

Comments are closed.

Jak zmienić nawyki

Epidemia cukrzycy typu 2: Przyczyny i strategie zapobiegania Śliczny i zdrowy ...

Znaczenie badań cyt

Rola hormonalnych terapii zastępczych w menopauzie Nie można odnieść dziś sukcesu ...

Choroby neurodegener

Holistyczne podejście do zdrowia: Ciało, umysł i duch Wstając rano dostrzegłaś ...

Zdrowe nawyki żywie

Znaczenie regeneracji dla efektywności treningowej Technika poszła do przodu. Najlepsze porównanie ...

E-zdrowie: Nowe tech

Ochrona przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi a zdrowie publiczne Samochody służą nam ...